الفنانة التونسية أماني السويسي تطلق “بعشقك”

أطلقت الفنانة التونسية “أماني السويسي” أغنيتها الجديدة “بعشقك”، وهي من كلمات أسامة مصطفى وألحان سامر أبو طالب ومن توزيع عمر إسماعيل.

وتواصل “أماني” حاليا التحضير لطرح مجموعة من الأغاني باللهجة المصرية، والتونسية، والخليجية، تعاملت خلالها مع عدد من أهم الشعراء والملحنين والموزعين فى مصر والوطن العربي.

وكان آخر عمل صدر للفنانة التونسية كليب أغنيتها التي حملت عنوان: “صوت النسور” ، كهدية منها لدعم المنتخب التونسي فى كأس العالم، الذي نظم الصيف الماضي فى روسيا.

وهي أغنية من كلمات وألحان وتوزيع حسان القسنطيني، حيث قامت “أماني بتصوير الأغنية بشوارع تونس على طريقة الفيديو كليب.

 

https://www.youtube.com/watch?v=16xkPAOD_gg

11 thoughts on “الفنانة التونسية أماني السويسي تطلق “بعشقك”

  • 14/06/2019 at 11:46 ص
    Permalink

    Hey there I am so excited I found your website, I really found you by accident, while I
    was researching on Bing for something else, Anyhow I am here now and would just like to
    say many thanks for a remarkable post and a all round exciting blog (I also
    love the theme/design), I don’t have time to go through it all at the moment but I have bookmarked it and also added in your RSS feeds, so when I have time
    I will be back to read a lot more, Please do keep up the excellent job.
    Lazio Fußball Trikots

  • 21/06/2019 at 12:49 م
    Permalink

    excellent points altogether, you simply gained a emblem new reader.
    What may you recommend about your submit that you just made a few
    days in the past? Any certain? Fußballtrikots Kinder Liverpool

  • 24/06/2019 at 1:26 م
    Permalink

    Excellent blog! Do you have any tips and hints for aspiring writers?
    I’m hoping to start my own blog soon but I’m a little lost on everything.
    Would you propose starting with a free platform like
    Wordpress or go for a paid option? There are so many choices out
    there that I’m completely confused .. Any suggestions?
    Thanks! Maglietta inter

  • 25/06/2019 at 12:44 ص
    Permalink

    I’ve been surfing on-line more than three hours nowadays, but I by
    no means discovered any attention-grabbing article
    like yours. It’s pretty value sufficient for me. Personally, if all website owners and bloggers made good content as you did,
    the net will likely be much more helpful than ever before.
    Manchester United drakt 2019

  • 25/06/2019 at 2:15 ص
    Permalink

    Oh my goodness! Incredible article dude! Thank you so much,
    However I am encountering problems with your RSS.
    I don’t know the reason why I cannot subscribe to it.
    Is there anybody else getting the same RSS problems?

    Anyone that knows the solution will you kindly respond?
    Thanx!! Chelsea kläder

  • 25/06/2019 at 11:05 م
    Permalink

    Incredible! This blog looks just like my old one! It’s on a entirely different topic but it has pretty much the same
    page layout and design. Great choice of colors!
    Maglia barcellona Bambino

  • 25/06/2019 at 11:27 م
    Permalink

    Amazing! Its actually remarkable paragraph, I have got much clear
    idea on the topic of from this article. Benfica Fodboldtrøjer

  • 27/06/2019 at 3:26 ص
    Permalink

    I am truly grateful to the holder of this website who has shared this enormous paragraph at at
    this place. Napoli fotbollströja

  • 28/06/2019 at 4:40 ص
    Permalink

    After looking at a few of the articles on your blog, I truly appreciate your way of
    blogging. I bookmarked it to my bookmark website list and will be checking
    back in the near future. Please visit my web
    site too and tell me what you think. arsenal fotballdrakt

  • 28/06/2019 at 11:27 ص
    Permalink

    Thanks , I’ve recently been looking for information about this topic for ages
    and yours is the greatest I have found out so far. However, what in regards to the bottom line?

    Are you certain in regards to the supply? nuova
    Maglia Milan

  • 28/06/2019 at 4:42 م
    Permalink

    Have you ever thought about adding a little bit more than just your articles?
    I mean, what you say is important and everything. However think about
    if you added some great visuals or video clips to give your posts more,
    “pop”! Your content is excellent but with images
    and clips, this blog could undeniably be one of the best in its field.
    Terrific blog! Arsenal Trikot Kinder

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.